Intervenció
directa amb alumne amb problemes d’atenció i impulsivitat. Es
treballa amb l’alumne. Entrenament en autoinstruccions i regulació
de l’activitat i la impulsivitat. L’activitat té una durada de
mitja hora i es durà a terme tots els divendres durant aquest trimestre.
PROCEDIMENT
D’APRENENTATGE EN AUTOINSTRUCCIONS.
CONSTARÀ
DE 5 FASES:
- L’orientadora actua com a model i du a terme una tasca, mentre la verbalitza en veu alta per a ella mateixa (modelat cognitiu).
- L’alumne du a terme la mateixa tasca realitzada per l’orientadora, baix la supervisió d’aquesta (guia externa en veu alta).
- L’alume torna a fer la mateixa tasca, dirigint-se a ella mateix en veu alta (autoinstruccions en veu alta).
- A continuació la tasca es realitza de nou, però la verbalització amb un tó molt baixet (autoinstruccions enmascarades).
- L’alumne guia el seu propi comportament a través d’autoinstruccions internes, mentre va desenvolupant la tasca (autoinstruccions encobertes).
Finalitat:
reduir l’impulsivitat i millorar l’atenció i la forma en que
s’enfronta als fracasos.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada